Zarządzenia Burmistrza

Tytuły zarządzeń

1. w sprawie: planów finansowych jednostek budżetowych oraz zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami

2. w sprawie: ustalenia ceny detalicznej sprzedaży drewna pozyskanego w lesie komunalnym

3. w sprawie: zwołania wyborczego zebrania wiejskiego Sołtysa Wsi Kotłów

4. w sprawie: powołania komisji przetargowej

5. w sprawie: powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko ds. obsługi Sekretariatu

6. w sprawie: zmian budżetu miasta i gminy na 2008 rok

7. w sprawie: przekazania Zakładowi Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Mikstacie

8. w sprawie: planów finansowych jednostek budżetowych oraz zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami

9. w sprawie: określenia sposobu wykonania uchwały nr XII/68/07 Rady Miejskiej w Mikstacie z dnia 20 grudnia 2007 roku

10. w sprawie: określenia sposobu wykonania uchwały nr XII/68/07 Rady Miejskiej w Mikstacie z dnia 20 grudnia 2007 roku

11. w sprawie: stawki czynszu za 1 m2 powierzchni użytkowej lokalu mieszkalnego

12. w sprawie: powołania Komisji Przetargowej

13. w sprawie: powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora szkoły

14. w sprawie: powołania komisji konkursowej w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora szkoły

15. w sprawie: zatwierdzenia przystapienia do programu "Przeciwdziałanie zjawiskom wykluczenia społecznego poprzez aktywną integrację"

16. w sprawie: zmian budżetu miasta i gminy na 2008 roku

17. w sprawie: planów finansowych jednostek budżetowych oraz zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami

18. w sprawie: powołania Komisji Przetargowej

19. w sprawie: planów finansowych jednostek budżetowych oraz zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami

20. w sprawie: powołania komisji w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko podinspektora ds. rolnictwa i ochrony środowiska

21. w sprawie: zmian regulaminu pracy w Urzędzie Miasta i Gminy Mikstat

22. w sprawie: rozkładu i wymiaru czasu pracy pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta i Gminy Mikstat

23. w sprawie: powołania Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego

24. w sprawie: powołania Komisji Przetargowej

25. w sprawie: planu kontroli na 2008 rok

26. w sprawie: wprowadzenia zmian do zakładowego planu kont

27. w sprawie: zmian budżetu miasta i gminy na 2008 rok

28. w sprawie: powierzenia funkcji dyrektora Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich

29. w sprawie: powierzenia funkcji dyrektora Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Ołobockich

30. w sprawie: planów finansowych jednostek budżetowych oraz zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami

31. w sprawie : powolania Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej

32. w sprawie: upoważnienia do prowadzenia postępowania w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego a także do wydawania w tych sprawach decyzji administracyjnych

33. w sprawie: informacji o przebiegu wykonania budżetu miasta i gminy Mikstat za I półrocze 2008 roku

34. w sprawie: planów finansowych jednostek budżetowych oraz zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami

35. w sprawie: określenia terminu składania wniosków o dofinansowanie zakupu podręczników

36. w sprawie: ustalenia czasu pracy pracowników Urzędu Miasta i Gminy Mikstat w miesiącu listopadzie 2008r.

37. w sprawie: zwołania wyborczego zebrania wiejskiego Sołtysa wsi Kaliszkowice Kaliskie

38. w sprawie: przeprowadzenia obowiązkowej deratyzacji na terenie Miasta Mikstat

39. w sprawie: zmian budżetu miasta i gminy na 2008 rok

40. w sprawie: przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych miasta i gminy Mikstat

41. w sprawie: planów finansowych jednostek budżetowych oraz zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami

42. w sprawie: upoważnienia Kierownika Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej do przeprowadzenia wywiadów alimentacyjnych oraz odbierania oświadczeń majątkowych

43. w sprawie: planów finansowych jednostek budżetowych oraz zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami

44. w sprawie: zmiany Zarządzenia nr 31/2004 Burmistrza Miasta i Gminy Mikstat z dnia 30 lipca 2004r. w sprawie powołania Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mikstacie

45. w sprawie: zmian budżetu miasta i gminy na 2008 rok

46. w sprawie: projektu budżetu miasta i gminy na 2009 rok

47. w sprawie: upoważnienia pracownika Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej do przeprowadzenia wywiadów alimentacyjnych oraz odbierania oświadczeń majątkowych

48. w sprawie: powołania komisji przetargowej

49. w sprawie: wykazu lokali mieszkalnych i użytkowych przeznaczonych i wyłączonych ze sprzedaży

50. w sprawie: planów finansowych jednostek budżetowych oraz zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami

51. w sprawie: uzgodnienia wysokości opłat za posiłki w stołówce szkolnej Szkoły Podstawowej im. Ewarysta Eskowskiego w Mikstacie

52. w sprawie: treści ogłoszeń otwartych konkursów ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych na terenie Miasta i Gminy Mikstat

53. w sprawie: powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko inspektora ds. integracji z Unią Europejską

54. w sprawie: zmian budżetu miasta i gminy na 2008 rok

55. w sprawie: planów finansowych jednostek budżetowych oraz zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych jednostkom samorządu terytorialnego ustawami

56. w sprawie: powołania Komisji w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko referenta ds. integracji z Unią Europejską 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2008-08-07
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jakub Kasprzak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 sierpnia 2015 13:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 718
27 sierpnia 2015 13:16 (Administrator) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)