W celu przesłania dokumentów na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miasta i Gminy w Mikstacie, należy skorzystać z platformy ePUAP.
Usługa dostępna jest dla posiadaczy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Miasta i Gminy w Mikstacie została uruchomiona na opracowanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (e-PUAP) i wymaga spełnienia warunków obowiązujących na tej platform
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miasta i Gminy w Mikstacie:
/umigmikstat/skrytka
Aby wysłać formularz należy zalogować się na stronie epuap https://epuap.gov.pl/ wybrać "Katalog spraw", następnie w polu "Znajdź urząd, w którym chcesz załatwić sprawę" - wpisać "63-510" i kliknąć szukaj i wybrać z listy "Gmina Mikstat", lub bezpośrednio do katalogu spraw urzędu https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/umigmikstat
Sprawy które nie posiadają formularzy można załatwić za pomocą opcji "Pismo ogólne do podmiotu publicznego - stary wzór". Opcja ta znajduje się w polu "Inne sprawy urzędowe - najczęściej załatwiane sprawy".
W celu skorzystania ze Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP, niezbędne jest spełnienie dwóch warunków:
W przypadku spełnienia tych warunków należy:
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta i Gminy w Mikstacie
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (KRI) dokumenty muszą być sporządzone w jednym z poniżej wymienionych formatów:
*.doc, *.docx, *.rtf - dokumenty MS Word
*.xls,*.xlsx - dokumenty MS Excell
*.ppt, *.ppts - dokumenty Power Point
*.txt - dokument tekstowy
*.gif, *.tif, *.jpg *.jpeg – pliki graficzne
*.pdf pliki zapisane w Acrobat Reader lub nowszym
*.zip, *.arj, *.rar - pliki skompresowane w formacie ZIP, ARJ, RAR
*.odt - otwarty format dokumentów aplikacji biurowych
Dokumenty muszą spełniać następujące warunki:
Dokumenty w postaci elektronicznej nie spełniające powyższych wymogów nie będą przetwarzane elektronicznie oraz nie zostaną podjęte czynności związane z wszczęciem postępowania rozpatrywania sprawy.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
- Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu, Urząd przyjmuje dokumenty elektroniczne na nośnikach danych umożliwiających dopisanie Urzędowego Poświadczenia Odbioru (UPO).
Akceptowalne nośniki danych:
1. Płyta CD-R, CD-RW (z możliwością nagrania lub dogrania - płyta wielosesyjna),
2. Płyta DVD-R, DVD-RW(+ -), DVD-RAM( z możliwością nagrania lub dogrania - płyta wielosesyjna),
3. PenDrive USB (1.1, 2.0 3.0)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Miasto i Gmina Mikstat